Toimistosi on käyntikorttisi
Julkisten tilojen tunnusmerkkejä ovat useat käyttäjät sekä monimuotoiset tarpeet. Hyvin suunnitellut julkiset tilat ovat muuntautuvia sekä lisäävät tiloissa olevien hyvinvointia ja tehokkuutta.
Julkisen tilan suunnittelussa on tärkeää huomioida tilan ja alueen historia niitä kunnioittaen, tilan olemassa oleva tai haluttu profiili sekä tilassa toimivien toimijoiden päämäärät. Julkinen tila kuvastaa sen käyttötarkoitusta – julkinen tila on viihtyisä, elämyksellinen sekä muistijäljen jättävä.
Yritys pyrkii usein löytämään uutta henkilöstöä olemassa oleviin tiloihin sen sijaan, että loisi itsestään houkuttelevan ja tekijöitä puoleensa kutsuvan. Toimistosi on käyntikorttisi, markkinointivälineesi, myyntityökalusi sekä ennen kaikkea työntekijöiden hyvinvoinnin lähde. Brändiviesti alkaa tiloista tai jatkuu niihin. Hymyilevä tila ja työntekijä vetävät asiakasta puoleensa. Tiloissa viihtyvä asiakas on avoin ja vastaanottavainen.
Messut ovat erinomainen paikka tavata nykyisiä sekä uusia asiakkaita henkilökohtaisesti ja luoda haluttu kuva yrityksestäsi. Messuilla olo vahvistaa yrityksen tunnettuutta sekä imagoa kehittyvänä ja luovana toimijana. Kynät ja karkit osastolla eivät enää tänä päivänä ole edelläkävijyyttä ilmentäviä messuaineksia, eikä pelkkä osastolla kävijöiden määrä ole merkki menestyksekkäistä messuista. Tee osastostasi ja sen ilmeestä elämyksellinen ja yrityksesi tarinaa vahvistava – äläkä unohda omaa henkilökohtaista ilmettäsi.
Toteutamme liiketilasi brändinmukaisen ilmeen. Tutustu toteuttamiimme kohteisiin www.facebook.com/SisustusuunnitteluRiiaRauhala/ ja www.riiarauhala.fi sekä tule keskustelemaan sinulle sopivista ratkaisuista kanssamme BEPOP-asiantuntijakeskuksen kauppakäytävällä sijaitsevaan toimistoomme.