Tyytyväiset asiakkaat Be-Master Suutariliikkeen menestyksen salaisuutena
Be-Master Suutariliike on yksi BEPOPin viidestä alkuperäisestä vuokralaisesta. Be-Masterin yrittäjä Seppo Uusitalon mukaan yrityksen pitkän iän ja menestyksen salaisuutena ovat tyytyväiset asiakkaat, jotka antavat positiivista palautetta tekijöille sekä välittävät sitä ystävilleen. Ja, kun itse on tyytyväinen työn jälkeen, niin silloin asiakaskin yleensä tykkää.
Asiantuntijakeskus BEPOP on Sepon mukaan ihanteellinen työympäristö. Liiketilaan voi tulla milloin tahansa ja töitä voi jäädä tekemään keskuksen aukioloajoista riippumatta. Yrityksen alkuaikana töitä tuli tehtyäkin lähes yötä myöden, nauravat Seppo ja Arja Uusitalo.
Seppo muistelee, että BEPOP tuntui alkuun turhan hienolta ympäristöltä suutarille. Ihmiset vierastivat ja ajattelivat, että BEPOPissa sijaitessaan suutaripalvelut olisivat ehkä kalliimpia kuin aiemmin. Hinnat kuitenkin säilyivät ja asiakkaat seurasivat Be-Masterin perässä vanhasta paikasta BEPOPiin. Yritys, persoonat ja sijainti ovat vetäneet puoleensa vuodesta 1989 lähtien.